On and On

Vilken dag! Ojojoj är bara förnamnet. Ja var så otroligt nervös. Och från att jag vaknade på grund utav att vi skulle åka in med Tingeling för att ta bort hemmes stygn. Och det gjorde mig väldigt nervig. Men det gick förvånandsvärt bra hos Veterinären. Så det var lyckat. Däremot så är 4 bussresor inte direkt världens roligaste. Men är iallafall glad att det gick som det gick.
 
Innan jag stack iväg till jobbet igår så gick jag och min bror på bio. Det var jätte mysigt. Det var länge sedan vi sågs och hade gärna pratat mer, men hann inte tyvärr, d va synd.  
Har snart gått av mitt nattpass, vilken har gått jätte bra. Och ska även på ett möte innan jag kan slänga mig i sängen. LÄNGTAR verkligen efter min säng nu. Tänk vad mycket man kan längta hem, till att inte göra något. Utan bara vara hemma, ensam, utan stress, sova sova sova!  Känner på mig att detta blir en bra dag som kommer. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR