Chopsticks & Mys


Hade lite, eller ganska mycket morgon mys faktiskt med hundarna i dag. Ja älskar att ha dom bredvid mig. Bästa!
Tyvärr är ja lite orolig för de senaste två dygnen har Nala intr riktigt varit sig själv. Väldigy grinig och verkar ha ont. Önskar sååå mycket att såret ska läka snabbt.



Häromdagen var vi i Stockholm på en ny resturang "Chopsticks" En riktig Kina resturang med kinesiska specialiteer. Kul med en kina-buffe som har något mer än det vanliga att erbjuda. Så galet god mat det var! Varför åt jag inte mer än vad jag gjorde?? Varför har man inte ko-magar som man kan spara maten i. Oooh längtar tillbaka. Var där med fina Sabrine och älsklingen Hastyar.



Idag va vi på Medlemskväll på Sf Bio och såg "KärlekDelux" . Helt ok engångsfilm , men inget ja skulle betala för. Typisk hemma sitter film som man kan se bara för att ha lite kul. Men annars, nääe. Och varför Sverige måste det vara nakna könsdelar dinglandes mity i rutan. Dom hör inte hemma där. Det gav inga poäng om dom trodde det. Men filmen var helt okey mysig. Handlade om ett kärleksdrama mellan en tjej som inte kan välja utav två killar. Ena killen är bra för karriären och den andra är hon sig själv med. Men vad är viktigast? Hmmm. Jadu. Dock så valde hon båda under ett tag och ajälvklart fungerade det inte, utan slutade i caous, samtidigt som hon försökte höja sin karriär.

Jag och Hastyar hade det jätte mysigt iallafall <3 Men det va sviiiiinkallt att cykla hem efteråt. Brrrr ...






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR