Good Vs. Bad

November är snart slut och denna veckan har varit stressig, tröttsam och samtidigt mycket mysig och rolig. Såg "Det regnar köttbullar 2" De va jätte bra, fast den får bara 7 av 10 för ja gillar när det är mer musik och sång i barnfilmer och sen har vi köpt filmen "Epic" nyss och det är verkligen svårt att bräcka den i klass. Tjenare vilken bra 3D "Epic" har, speciellt på vår tv ;) . Tur att våra 3D glasögon hemma är supersnygga och inte som blåa ufon. :)
Sen va Emma och Elina här och myste med oss i Måndags. Jätte underbart att ha dom hos oss. ♡
Häromdagen så lärde ja känna en super söt katt, som verkligen gillade mig. Wow, har inte träffat så många katter och va därför helt överlycklig att den ville ligga i mitt knä och sova en timme. :) Jätte mysigt att ha e liten vän på jobbet.





Här är en bild på Nalas operations stygn, tänkte att det kunde vara intressant för er som ville se vad jag pratar om när ja berättar/ och har berättat om operationen. ( sorry, om det ser läskigt ut, och jag fick så ont i hjärtat när jag såg min ängel vara helt sönderskuren.) Nu är hela Juvern/hela bröst raden bort opererad på grund utav att hon hade flera juver tumörer. Veterinärerna sa att detta är en utav de smärtsammaste operationerna. Det kändes hemskt att få reda på det. Så detta är en bild som är tagen 5 dagar efter operationen. Helt galet att en kropp kan tåla så mycket. När hon kom hem så hade hon massa blod och blåmärken runt om. Inte kul alls, men vi var tvungna att få henne för hennes egen skull annars hade det senare blivit akut operation. Älskling Nala, återhämta dig bra nu. Jag är så orolig. Stygnen ska tas bort nästa vecka, det känns ännu som att det kommer art vara för tidigt. Stackars Älskade Nala, önska ja kunde ta bort all smärta. Jag trodde aldrig en endaste tanke att det kunde bli så här. Tänk va livet är skört! Är så tacksam för alla runt omkring mig.




Mina fina älsklingar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR