Himlans gott

Vilken underbar dag, Hastyar gjorde en av hans underbara maträtter till oss. Ja visst hjälpte jag till också, men ja får mest i uppdrag i att hacka ingredienser och diska :) Han är ju kocken hemma hos oss och får smaken att komma till himlarna. Så det får han mer än gärna. Han lär mig nya saker varje dag. Och ja försöker verkligen lära mig. Mmmmmm, det var så gott. Augergine och Paprika som var fyllda med massa godsaker bla. som soltorkade tomater, champinjoner och massa annat gott. Ja du mer avslöjar jag inte. Magiskt!

Sen efter middagen var klar så skyndade vi oss iväg för att gå på en förhandsvisnings bio av filmen "About Time". Oh, den var såååå bra! En riktig tia! Båda vi var så glada efter att vi sett den, den gick riktigt in i hjärtat på oss båda. När den har bio premiär så gå och se den om ni kan.















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR