Happy Birthday

Igår överraskade Hastyar mig med rosor när jag kom hem efter personal mötet. Blev jätte glad, och rosorna var jätte vackra. Som jag berättade tidigare blev min födelsedag ganska kort men fin! Mycket var jobb relaterat, vilket inte passar in när man vill njuta på sin dag. Men men vad gör man?! Typisk otur mig, så verkar jag tajma in eller rättare sagt min arbetsgivare att jag jobbar min födelsedag, advent, julbordet med jobbet, jul eller nyår. Varje år! Vad är oddsen lixom? Ja, man får väl inte klaga men det är lite ironi i det. Nu återstår det att se om jul-högtiderna faller in på mig igen. Känns lite tråkigt att lämna Hastyar ensam på högtidsdagar. Men det är något jag absolut inte tänker göra när vi får familj. Känns lite halv-okey nu när vi ändå kämpar som galningar på att få allt att gå ihop. 
 
Idag så överraskade Älsklingen mig med en lyx middag med massor av goda räkor och grönsaker till en wok-gryta. Oh jag har väldens bästa kille, som dessutom är kock. Hur bra kan det bli?  Och under dagen kom hans syster förbi och grattade mig. Så gulligt av henne och Jätte snällt.  
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR