Full rulle

Jobb jobb jobb... ja det blir det rätt mycket nu fram till att vi flyttar. Och det trivs jag med. Jag har kommit in i en tid då jag tycker att det är kul att jobba. Ser fram emot att jobba dag för dag. Dock enda trista är att ta sig till jobbet, just då känns det som att ja vill stanna hemma. Just nu är det en del nytt och det gillar jag. Kul att lära sig mer och mer.
 
Längtar som en tok efter att inreda, fixa och dona. Det är inte länge kvar nu tills att vi flyttar in och det känns som att hösten försvinner förbi utan att ja lagt så mycket märke till den. Varit mycket med hundarnas operationer, så det har ju tagit ganska mycket tid och energi utav oss båda. Inte kännts roligt alls. Men nu i veckan som kommer är det sista operationen som ska göras och efter denna månaden är det klart. Så underbart det kommer att vara. Ber nu bara till Gud att det ska gå bra och att hon ska återhämta sig fullt ut efteråt. Det gör mig fortfarande ganska orolig, för att det är en smärtsam återhämtning, som tyvärr måste göras.
 
Juste, jag måste bara tipsa om Bio filmen Thor: The Dark World  som går nu på Bio. Jag var och såg den i förra veckan. Den var jätte bra. Dock gillade jag första filmen lite mer, men denna är verkligen värd att se. Och Chris Hemsworth är ju bara ögongodis, Ja! Gillar verkligen "Loke's" skådespeleri, han är helt grym, top notch, mästerlig! Utan "Loke" är filmen lam, han har lite joker känsla vilket är hur grymt som helst.
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR