Oh boy, Oh boy

 
 
Oh boy, vad denna dagen har varit lång. Mysig var den, men låååång. 
Vaknade bredvid min älskling idag, vilket var ljuvligt. Han hade "sovmorgon" och började jobbet senare, Så jag passade på att gå ut på en långpromenad med Tingeling i två timmar efter att han gått, och hon fick busa med massor av hundar, stora som små. Sen träffade jag på min vän Elin som jag inte sett på evigheter. Så söt tjej alltså.  Sen va jag helt slut när ja kom hem med Tingeling, det tar verkligen energi att vara ute med hundar. Man korrigerar, håller koll, belönar osv. Typ tusen gånger känns det som... Hahaha.
Nala fick en långpromenad senare under dagen och fick också busa med massa stora hundar. Så det var riktigt lyckat.
 
 
 
Och så till maten: Hade kokt potatis hemma, och det är inte allt för skoj, så valde att steka upp dem i massor goda kryddor a lá Emelie. :) Och det blev supergott. En blandning utav: Chilli, Curry, Cheramola (eller va det heter :/ ) Cayene, Salt och Svartpeppar. Hahah många kryddor som börjar på "C" . Supergott blev det iallafall. 
 
 
 
Jag gillar inte kvällar där Hastyar jobbar sent, och när jag ska gå till jobbet innan han kommit hem. Känns så ensamt. Ush, gillar inte att släcka ner lägenheten och lämna hundarna. Ok, dom lämnas ca 15 min , pga att vi går om varandra precis, men iallafall. Vill ju se min baby innan han går och lägger sig. Ja jo precis, vi är fortfarande i den fasen att vi längtar efter varandra hela tiden. Men det är jag glad över. Tänk va grymma vi är som fortfarande är kära efter 7 år och  5 månader. Tack Gud att jag har en så underbar person att dela mitt liv med. 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR