Esteten inom mig

 
 
 
 
 
Jag var så sugen att måla igår eftermiddag, det var så länge sedan sist. Säkert ett år sedan om inte mer. Pinsamt att man inte ger sig själv mer tid till något man älskar. Dags för förändring på det planet. Hade sån inspiration iallafall att jag passade på att göra ett par kort. 
Blev mest nöjd med fåglarna, de kändes sådär härligt välkomnande nu till hösten. Hade kunnat målat tio till, men tyvärr räckte inte tiden till för fler.
 

 
 
 
Idag blir det mysdag med Hastyar. Vi ska grilla, det är så mumsigt.  Typiskt att jag ska jobba ikväll när han är ledig. Jag känner inte alls för att jobba, inte alls. Men vad gör man. Man får vara tacksam att man faktiskt har ett jobb. Och ännu mer tacksam att man har ett jobb som man gillar och trivs med. 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR