Thai mat

Jag sov till fyra idag. Oh ja gillar inte när hela dagen försvinner. Sånt är tyvärr verkligheten ofta i och med att jag jobbar natt. Men upp och hoppa, så stack vi ner till Thai Village, och åt en super god buffe. Snacka om god frukost till mig. Hann inte så mycket mer idag innan det var dags att cykla till jobbet igen.
Hoppas att jag hinner lite mer i morgon. ^^ :)





Oh är det bara jag som fryser som en isbit? Asså det är ju VINTER redan! Sååå drygt. Oh varför, VARFÖR? Här går man med full mundering, och det känns inte tillräckligt till och med nu i oktober. HUR ska jag klara av ännu en vinter. ooooh jag längtar inte, inte alls.
Ja okey vinter är mysigt, tills nyår. Sen tycker jag att den ska ta slut och bli 20ºC pluss minst. Hade ju varit rätt skönt om växthus effekten gick åt min fördel de kommande åren. Men tror tyvärr att jag har fel där.









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR