Natt Nattelinatt Natt

Vad ska man underhålla sig med inatt? Vissa nätter är jätte hektiska och man yrar runt med tusen moment känns det som och andra nätter är det nästan bara rutiner. Så vad underhåller jag mig med? 
Ja behöver göra lite olika saker för att underhålla mig själv, för att jobba vak är psykiskt påfrestande. Man har ingen att prata med på tio timmar och man är helt ensam i stort sett, och så ska man vara tyst. Inte lätt, kan jag medge, men man vänjer sig. Nu är jag rättså van med att vara med mig själv, det har gett mig perspektiv på saker. Man får mycket tid till att tänka på vad man gör, och inte gör, vad man vill och därefter inte vill i livet. Så mina nätter ser aldrig densamma ut.  När jag får tid över så brukar jag titta på nån asiatisk film, mest koreanska, tittar på youtube, vanlig tv etc. Men det mesta blir rätt långtråkigt tills slut. Man har en tendens att följa riktigt tråkiga serier och se samma film om och om igen utan att se slutet på grund av att just då måste man jobba flitigt. Hahaa det händer mig MINST en gång per natt, så nu tar jag inget ja ser på för stort allvar ;) Mitt jobb har en hel del stress i sig och jag vet inte hur många gånger jag inte ens hunnit gå på toa under natten. Det hör ju inte till den "vanliga" natten, men man måste vara beredd på att den kan dyka upp vilken dag öööh natt som helst. I Vilket fall som helst försöker jag hitta nya saker att underhålla mig med rån dag till dag, däremot läser jag inte så mycket i och med att det är rejäl hjärngympa som gör än tröttare. Så därför brukar jag undvika det. 
Jag hade gärna berättat hur det är i övrigt på jobbet, men tyvärr går det inte pga sekretess. Så ni får nöja er med mina tankar om mig. 
 
NattiNatti  !
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR